Sberbank on-line bankarstvo

Još jednostavnije upravljanje vašim financijama

Prijavite se

2u1 – jedna aplikacija omogućuje pristup internetskom i mobilnom bankarstvu!

On-line bankarstvo donosi vam niz novih funkcionalnosti i još jednostavnije upravljanje vašim financijama prilagođeno dinamici suvremenog života.

Jednostavno je, intuitivno za korištenje, pregledno, a uz nove funkcionalnosti pruža i veću brzinu izvršavanja akcija.

Korištenje nove aplikacije pružit će vam još bolje korisničko iskustvo!

 

2 u 1
Internetsko i mobilno bankarstvo kao objedinjena usluga
Podjela transakcija na rate
Iznos kupovine podijelite na željeni broj rata putem on-line bankarstva
Biometrija
Još brža i lakša prijava otiskom prsta ili prepoznavanjem lica
Slikaj i plati
Mobilnim uređajem skenirajte uplatnicu, a platni nalog će se automatski popuniti
Kontrola troškova
U svakom trenutku imate uvid u Vaše račune

Prijava i autorizacija biometrijom

Podržava li vaš mobilni uređaj biometriju?

Odlučite li se za biometriju i rad s mobilnom aplikacijom će biti još lakši. Jednostavno se prijavite ili potvrdite transakcije pomoću prepoznavanja otiska prsta ili prepoznavanja lica.

Pregled svih računa

U nekoliko klikova dostupan vam je pregled svih vaših računa u banci, kao i stanja po pojedinim proizvodima: stanja kredita, kreditnih kartica ili štednje.

Komunikacija s bankom

Komunikacija s Bankom sada je još jednostavnija putem nove aplikacije. Za svaki upit koji pošaljete kroz aplikaciju ubrzo ćete dobiti odgovor, na koji možete i povratno odgovoriti.

Još jednostavnije online plaćanje

Online plaćanje debitnom ili kreditnom karticom sada ćete još jednostavnije autorizirati i to putem automatske (push) poruke koju ćete primiti na svom mobilnom uređaju.

Jednostavna prijava u internetsko bankarstvo

Prijavite se u on-line internetsko bankarstvo u 3 jednostavna koraka

  • 1. Upišite korisničko ime
  • 2. Pritisnite gumb „Prijava“
  • 3. Na Vašem mobilnom uređaju autorizirate prijavu putem automatske (push) poruke

Podjela transakcija na rate

Imate li ugovorenu uslugu Maestro na rate ili Mastercard na rate od sada je moguće sve transakcije iznad 200 kuna, napravljene karticama Banke u zemlji, inozemstvu ili online, podijeliti na rate kroz on-line bankarstvo

Jednostavan pregled i uplata na kredite i kreditne kartice

U on-line bankarstvu provjerite stanja svojih kredita i kreditnih kartica, te dospjelo dugovanje, a u samo 4 klika napravite uplatu na kredit ili kreditnu karticu.

Shop

Shop je dio aplikacije u kojem možete pogledati proizvode i usluge banke. Odabirom proizvoda/usluge dostupne su vam osnovne informacije, a odabirom tipke „Zanima me“ šalje se zahtjev prema Vašoj matičnoj poslovnici te Vas kolege kontaktiraju s ponudom.

Sberbank on-line banking aplikacija

Preuzmite on-line bankarstvo s kojim možete:

  • koristiti biometriju za prijavu i autorizaciju plaćanja
  • brzo i jednostavno platiti račune putem opcije Foto plaćanje
  • podijeliti do 12 rata transakcije učinjene Sberbank karticama na prodajnim mjestima, online ili u inozemstvu

Odaberite on-line bankarstvo i zakoračite stopama boljeg života!

Kako mogu aktivirati on-line bankarstvo?

Ako ste novi korisnik on-line bankarstva, isto možete aktivirati slanjem web obrasca  ili posjetite najbližu poslovnicu Banke.

Ako ste postojeći korisnik internetskog ili mobilnog bankarstva, javite se u Kontakt centar na broj 0800 0600 ili  na broj +385 1 6393 420 za pozive iz inozemstva.

Kako mogu saznati svoje korisničko ime za pristup internetskom bankarstvu?

Korisničko ime možete naći na pristupnici za otvaranje usluge on-line bankarstva, ili u aplikaciji on-line bankarstva pod opcijom „Više“.

Na kojim je sve operativnim sustavima podržano on-line bankarstvo?

Mobilna aplikacija je podržana na Android operativnim sustavima koja je dostupna na Google Play (Trgovina Play) i iOS operativnom sustavima koja je dostupna na App Store, dok je internetsko bankarstvo dostupno na svim operativnim sustavima gdje imate pristup internetu.

Što je mToken i postoji li unutar mobilnog bankarstva?

mToken je samostalno sredstvo prijave na usluge on-line bankarstva, a služi i za potpisivanje naloga.

mToken je sastavni dio mobilne aplikacije pa je preduvjet za njegovo korištenje posjedovanje iPhone ili Android pametnog telefona.

Kada radite prijavu u internetsko bankarstvo ili potvrđujete plaćanja putem interneta, potvrda mTokenom je putem automatske (Push) poruke koja stiže na Vaš mobilni uređaj.

Postoji li mogućnost korištenja usluge on-line bankarstva s fizičkim tokenom?

Predmetna funkcionalnost nije dostupna s obzirom da je token integriran (sastavni dio) unutar mobilne aplikacije.

Može li se kroz aplikaciju dobiti potvrda o plaćanju?

Potvrdu o plaćanju u pdf formatu možete dobiti za sve provedene kunske naloge, kao i za sve kartične transakcije.

Što je Shop?

Shop je dio aplikacije u kojem možete pogledati proizvode i usluge Banke. Odabirom proizvoda/usluge dostupne su vam osnovne informacije, a odabirom tipke „Zanima me“ šalje se zahtjev prema vašoj matičnoj poslovnici te vas kolege kontaktiraju s ponudom.

Gdje mogu vidjeti prikupljene bodove HVALA programu vjernosti?

Prikupljene bodove iz HVALA programa moguće je vidjeti u aplikaciji on-line bankarstva pod opcijom „Više“, kao i na internetskom bankarstvu.

Mogu li komunicirati s Bankom putem aplikacije?

Putem nove aplikacije je moguće komunicirati s Bankom putem poruka.

Za svaki upit koji pošaljete prema Banci, ubrzo ćete dobiti i odgovor, na koji također možete povratno i Vi odgovoriti.

Kako aktivirati prijavu otiskom prsta u postavkama mobilnog uređaja?

Kako biste aktivirali opciju prijavom otiskom prsta ili prepoznavanje lica, potrebno je prvo aktivirati biometrijsku autentifikaciju na Vašem mobilnom uređaju. Nakon toga u postavkama aplikacije on-line bankarstva  aktivirajte prijavu i autorizaciju biometrijom.

Blokirao sam prijavu otiskom prsta u mobilno bankarstvo i sustav me traži da upišem svoj PIN. Zašto?

Ako se nakon tri kriva pokušaja pokušavate prijaviti u mobilnu aplikaciju, iz sigurnosnih razloga, aplikacija vas traži PIN. Nakon unosa ispravnog PIN-a, aplikacija će vas ponovno pitati za prijavu i autentifikaciju biometrijom.

Što je podjela na rate?

Za sve korisnike koju imaju aktiviranu uslugu Maestro na rate ili Mastercard na rate, moguće je napraviti podjelu transakcije na rate kroz aplikaciju on-line bankarstva ili putem internetskog bankarstva.

Imate li i novo internetsko bankarstvo?

On-line bankarstvo jedinstvena je usluga s kojom dobivate i internetsko i mobilno bankarstvo, tako da možete koristiti uslugu koju više preferirate.

Što je Foto plaćanje?

Korištenjem Foto plaćanja putem mobilnog uređaja  plaćate račune brže i jednostavnije uz pomoć kamere telefona. Odabirom opcije Foto plaćanje skenirate 2d kod, QR kod ili uplatnicu nakon čega se automatski popunjava nalog za plaćanje.

Mogu li u aplikaciji dobiti informaciju o dugu po kreditnoj kartici ili kreditu?

Pregledom proizvoda kojeg imate ugovorenog u banci (kredit, kreditna kartica) te odabirom opcije „Uplati“, automatski se otvaraju podaci za plaćanje , a naveden je i podatak o iznosu dugovanja.

Na koji način mogu zaštiti svoje mobilno i internetsko bankarstvo?

Za pristup mobilnom bankarstvu potrebno se pridržavati sigurnosnih mjera zaštite postavljanjem PIN-a ili postavljanjem biometrijskih svojstava. 

Usluge kojima se pristupa PIN-om automatski se zaključavaju nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a odnosno nakon tri uzastopna neuspješna skeniranja otiska prsta ili skeniranja lica aplikacija će vas tražiti unos PIN-a.

Usluzi internetskog bankarstva pristupate svojim korisničkim imenom i korištenjem mobilne aplikacije na vašem pametnom uređaju i mobilnog tokena.

U slučaju da posumnjate na neovlašteni pristup vašem internetskom bankarstvu ili zloupotrebu vaših podataka, ili posumnjate da je vaše računalo zaraženo zlonamjernim računalnim programom/štetnim računalnim programom, odmah obustavite rad na računalu i prijavite slučaj na info@novahrvatskabanka.hr ili putem telefona 0800 0600 odnosno +385 1 6393 420 (za pozive iz inozemstva) te u poslovnici Banke.

Što da napravim u slučaju gubitka ili krađe mobilnog uređaja koje mi služi za prijavu na on-line bankarstvo?

Gubitak ili krađu mobitela s instaliranom aplikacijom on-line bankarstva potrebno je bez odgađanja prijaviti Banci na kontakt broj 0800 0600 odnosno +385 1 6393 420 (za pozive iz inozemstva).

Prikaži više...