Sberbank on-line bankarstvo
Još jednostavnije upravljanje vašim financijama
On-line bankarstvo donosi vam niz novih funkcionalnosti i još jednostavnije upravljanje vašim financijama prilagođeno dinamici suvremenog života.
Jednostavno je, intuitivno za korištenje, pregledno, a uz nove funkcionalnosti pruža i veću brzinu izvršavanja akcija.
Korištenje nove aplikacije pružit će vam još bolje korisničko iskustvo!

Internetsko i mobilno bankarstvo kao objedinjena usluga

Iznos kupovine podijelite na željeni broj rata putem on-line bankarstva

Još brža i lakša prijava otiskom prsta ili prepoznavanjem lica

Mobilnim uređajem skenirajte uplatnicu, a platni nalog će se automatski popuniti

U svakom trenutku imate uvid u Vaše račune
Sberbank on-line banking aplikacija
Preuzmite on-line bankarstvo s kojim možete:
- koristiti biometriju za prijavu i autorizaciju plaćanja
- brzo i jednostavno platiti račune putem opcije Foto plaćanje
- podijeliti do 12 rata transakcije učinjene Sberbank karticama na prodajnim mjestima, online ili u inozemstvu
Odaberite on-line bankarstvo i zakoračite stopama boljeg života!
Ako ste postojeći korisnik Sberbank@home internetskog bankarstva s fizičkim prijavnim uređajem

Ako ste postojeći korisnik Sberbank2go mobilnog bankarstva i mTokena

Ako ste novi korisnik on-line bankarstva, isto možete aktivirati slanjem web obrasca ili posjetite najbližu poslovnicu Banke.
Ako ste postojeći korisnik internetskog ili mobilnog bankarstva, javite se u Kontakt centar na broj 0800 0600 ili na broj +385 1 6393 420 za pozive iz inozemstva.
Korisničko ime možete naći na pristupnici za otvaranje usluge on-line bankarstva, ili u aplikaciji on-line bankarstva pod opcijom „Više“.
Mobilna aplikacija je podržana na Android operativnim sustavima koja je dostupna na Google Play (Trgovina Play) i iOS operativnom sustavima koja je dostupna na App Store, dok je internetsko bankarstvo dostupno na svim operativnim sustavima gdje imate pristup internetu.
mToken je samostalno sredstvo prijave na usluge on-line bankarstva, a služi i za potpisivanje naloga.
mToken je sastavni dio mobilne aplikacije pa je preduvjet za njegovo korištenje posjedovanje iPhone ili Android pametnog telefona.
Kada radite prijavu u internetsko bankarstvo ili potvrđujete plaćanja putem interneta, potvrda mTokenom je putem automatske (Push) poruke koja stiže na Vaš mobilni uređaj.
Predmetna funkcionalnost nije dostupna s obzirom da je token integriran (sastavni dio) unutar mobilne aplikacije.
Potvrdu o plaćanju u pdf formatu možete dobiti za sve provedene kunske naloge, kao i za sve kartične transakcije.
Shop je dio aplikacije u kojem možete pogledati proizvode i usluge Banke. Odabirom proizvoda/usluge dostupne su vam osnovne informacije, a odabirom tipke „Zanima me“ šalje se zahtjev prema vašoj matičnoj poslovnici te vas kolege kontaktiraju s ponudom.
Prikupljene bodove iz HVALA programa moguće je vidjeti u aplikaciji on-line bankarstva pod opcijom „Više“, kao i na internetskom bankarstvu.
Putem nove aplikacije je moguće komunicirati s Bankom putem poruka.
Za svaki upit koji pošaljete prema Banci, ubrzo ćete dobiti i odgovor, na koji također možete povratno i Vi odgovoriti.
Kako biste aktivirali opciju prijavom otiskom prsta ili prepoznavanje lica, potrebno je prvo aktivirati biometrijsku autentifikaciju na Vašem mobilnom uređaju. Nakon toga u postavkama aplikacije on-line bankarstva aktivirajte prijavu i autorizaciju biometrijom.
Ako se nakon tri kriva pokušaja pokušavate prijaviti u mobilnu aplikaciju, iz sigurnosnih razloga, aplikacija vas traži PIN. Nakon unosa ispravnog PIN-a, aplikacija će vas ponovno pitati za prijavu i autentifikaciju biometrijom.
Za sve korisnike koju imaju aktiviranu uslugu Maestro na rate ili Mastercard na rate, moguće je napraviti podjelu transakcije na rate kroz aplikaciju on-line bankarstva ili putem internetskog bankarstva.
On-line bankarstvo jedinstvena je usluga s kojom dobivate i internetsko i mobilno bankarstvo, tako da možete koristiti uslugu koju više preferirate.
Korištenjem Foto plaćanja putem mobilnog uređaja plaćate račune brže i jednostavnije uz pomoć kamere telefona. Odabirom opcije Foto plaćanje skenirate 2d kod, QR kod ili uplatnicu nakon čega se automatski popunjava nalog za plaćanje.
Pregledom proizvoda kojeg imate ugovorenog u banci (kredit, kreditna kartica) te odabirom opcije „Uplati“, automatski se otvaraju podaci za plaćanje , a naveden je i podatak o iznosu dugovanja.
Za pristup mobilnom bankarstvu potrebno se pridržavati sigurnosnih mjera zaštite postavljanjem PIN-a ili postavljanjem biometrijskih svojstava.
Usluge kojima se pristupa PIN-om automatski se zaključavaju nakon tri uzastopna unosa pogrešnog PIN-a odnosno nakon tri uzastopna neuspješna skeniranja otiska prsta ili skeniranja lica aplikacija će vas tražiti unos PIN-a.
Usluzi internetskog bankarstva pristupate svojim korisničkim imenom i korištenjem mobilne aplikacije na vašem pametnom uređaju i mobilnog tokena.
U slučaju da posumnjate na neovlašteni pristup vašem internetskom bankarstvu ili zloupotrebu vaših podataka, ili posumnjate da je vaše računalo zaraženo zlonamjernim računalnim programom/štetnim računalnim programom, odmah obustavite rad na računalu i prijavite slučaj na info@novahrvatskabanka.hr ili putem telefona 0800 0600 odnosno +385 1 6393 420 (za pozive iz inozemstva) te u poslovnici Banke.
Gubitak ili krađu mobitela s instaliranom aplikacijom on-line bankarstva potrebno je bez odgađanja prijaviti Banci na kontakt broj 0800 0600 odnosno +385 1 6393 420 (za pozive iz inozemstva).
Prikaži više...